martes, 15 de octubre de 2019

Gringlish




Αφού ακόμα δεν μου λες 
με την καρδιά σου ένα γιές 
γιατί, αγάπη μου, γιατί
αφού το βλέπεις πως πονώ
 άι ντόντ νόου γιατί δεν μου λες το νόου 

 αχ, γιατί γλυκό μου σουητχάρτ
 αχ, να με πληγώνεις τόσο χαρντ. 
Να λες πως είσαι μέρα νύχτα μπήζι 
μα μη θαρρείς η καρδιά μου πως ραΐζει 
μες στης αγάπης τα αφαίαρ, 
τα ψέματα δεν είναι φαίαρ 
φρομ μάι πάρτ στο λέω άι ντόντ κέαρ 

αχ, τον άλλονε φωνάζεις χάνεϋ 
αχ, κάνεις τον νου μου και τα χάνει.

 Να βγαίνεις νταίητ έβρυ νάιτ 
στο ξαναλέω μπλακ εντ γουάιτ 
να σου ζητάω ένα φιλάκι 
και να μου λες πως έχεις τράκι 
χάνεστ δε Γκαντ, αυτά δεν είναι ράιτ 

 αχ, γιατί γλυκό μου σουητχάρτ 
αχ, να με πληγώνεις τόσο χαρντ 
αχ, μην με πληγώνεις τόσο χαρντ 
αχ, μικρό γλυκό μου σουητχάρτ.

No hay comentarios:

Publicar un comentario